Professional organizer tarieven en werkwijze

Wil je de hulp van een professional organizer inschakelen voor jouw huis of jouw werk? Goed idee! We beginnen met een vrijblijvend gesprek waarin we de hulpvraag concreet formuleren en waarin je jouw wensen kenbaar maakt. Het gesprek vindt op locatie plaats: bij jou thuis of op kantoor. Vervolgens werkt WoonFlow de probleemanalyse én een beknopt plan van aanpak uit en stelt een
passende offerte (zie professional organizer tarieven hieronder) voor je op.

Afhankelijk van de hulpvraag kijken we welke dienst passend en wenselijk is. Dit kan variëren van een concreet advies(rapport), een checklist op papier of praktische hulp ter plekke. De gehanteerde methode verschilt dus per klant en hulpvraag en wordt afgestemd op jouw situatie en behoeften, bijvoorbeeld ordenen en opruimen of verkoopstyling van je huis.

Na afloop van het project vindt er altijd een afsluitend gesprek plaats. Dit doen we telefonisch of op locatie. Ook krijg je toegang tot diverse gratis checklists, zodat je ook ná onze samenwerking nog heerlijk door kunt blijven organizen!

Professional organizer tarieven van WoonFlow

Particuliere klant

€55,- per uur

Zakelijke klant

€75,- per uur

Wil je meer weten of meteen een vrijblijvend gesprek inplannen? Leuk!